Fest igår igen då.

Jomenvisst var det fest igår igen, hos Leo såklart. Och vi var där (såklart) :P Hans bror fyllde 20. Dom spelade volleyboll när vi kom, men jag var (är) ju tillfälligt handikappad p.ga min underbara, älskade fetis fot så det blev till att titta på.
Var väl ungefär som alla de andra fetserna, men sen fick jag och Olivia någon knäpp idé om att vi skulle åka rutschkana ner för trappan (öh, hum..) Sagt och gjort. Första åkte vi själva men sen fick vi med Maria, Mikael och Leo på det, skit kul (: Gjort ont as hell i röven bara, känner av det idag med, haha. Var hemma runt två i natt.

Sen idag var det dags för ridlektion och ridlekis igen, som varje söndag. Spöregnade och var allmänt piss, kändes härligt att halvgå/halta fram i regnet med Karins knallgula regnacka, kände mig som solen själv ^^ Njää.. inte. Men flickorna och Johannes (ja, vi har fått en kille i gruppen, skit kul) verkade lika glada och nöjda ändå.
Ridlekisungarna fick dock avstå från ridning idag, småttingarna fick pyssla med Eddie, tjockis Trolla och Corina istället, och prova och mocka, sopa,hälsa på fölisen Balder och sådär.

Tog ngra kort med mobilen både på festen och i stallet idag, men blev något cp när jag skulle lägga in dom på datorn så gör ett nytt försök imorgon.

Kommentarer
Postat av: Saga

Vem är Corina? :S

2007-05-13 @ 22:16:38
URL: http://www.somsaga.blogg.se
Postat av: Joline

En B-ponny, skimmel. Har aldrig visat bild på henne, hon kom när Eddie kom typ.

2007-05-14 @ 15:08:39
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback