Eftermiddag med farmor.

Hann inte blogga något igår, Moa och Amanda kom ner till mig (: Fick även ett brev igår, har fått sommarjobb :) På Sättragården :/ Blää. Vill inte jobba med gamla männsikor, ska nog ringa och höra om jag kan få byta, annars får jag väl ta det. Måste ju ha pengar i sommar, ska ju jobba ute på gården också, det ser jag verkligen fram emot.

Idag har jag spenderat eftermidagen med lilla farmor. Både hon och mamma tycker att jag behöver nya ridskor (fick nya förra året när jag fyllde år) men, det tycker inte jag. Älskar dom jag har nu, supersköna! Totalförstörda visserligen men...
Så, farmor och jag åkte till Ridsportsbutiken och kikade på nya skor. Hade inga jag gillade så dom beställde hem nya, får dom under veckan. Ett par såna där enkla jordphur (stavning?) Lätta och enkla.
Sedan åkte vi och köpte lite fika innan vi åkte hem. Trevligt ^^
Åskade i eftermiddags också, myyysigt.

Kommentarer
Postat av: Saga

Sådna där skor med stålhetta eller vare heter? :)

2007-05-08 @ 18:28:01
Postat av: Sofie

Jag kan la få ditt jobb ^^ ? maaah

2007-05-08 @ 19:42:11
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Saga; Nopp, beställde uatn, ville inte ha med det :P
Sofie: Vi kan dela på det? ^^ hiii

2007-05-08 @ 22:21:54
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback