Då var man "Halta Lotta" igen då.

Då var helgen förstörd av min jäkla fot, tack så mycket! Vaknade i natt, runt fyra, och hade så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Låg och vred och vände på mig, men orkade inte somna om. Till slut orkade jag väl somna, av ren utmattning.
Sedan när jag gick upp imorse för att äta frukost, var den svullen och det kändes som den skulle explodera för var steg jag tog. Vilket resulterade i att nu sitter jag här, hemma från skolan med en lindad, tjock och värkande fot. Skit. Har en känsla av att mamma kommer säga att jag ska stanna hemma imorgon, från festen, och vila foten .. Blir väl till att trycka i sig Ibumetin och låtsas att det känns bättre än det faktiskt gör. Nej, vi får se ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback