Bebis (:

Var i stallet igår, såg Trollas lilla bebis ^^ "Troll-Ungen" ska hon nog heta, om Karin inte kommer på ett bättre namn. Låter fult när man skriver det men uttalas "Trôll Ongen" som vi säger här :P Hehe. Sötii.
Trodde Moa, en av småflickorna, skulle ta kål på mig igår. Hon skulle få prova att galoppera för första gången ochg så skulle jag springa brevid. Halelulia.
Det räckte inte med att galoppera en gång. Nej. Inte två och inte tre heller. Utan en miljon. Sedan fick hon inte upp Corina i galopp direkt heller, utan hon pinnade bara på i trav. Har inte sprungit så mycket på länge, mycket länge :P Och Karin tyckte att det var skit kul, stod och tittade på med kaeran i högsta hugg. Yey. Knallröd i ansiktet oh svett fångades jag på bild. Härligt ^^
Skulle ha varit med till Leo efter stallet igår och tittat på film, men det var ju morsdag igår så vi skulle till farmor. Får väl bli en annan gång.



bebiiiis

  

Trolla och sin lilla tjej.
Född: 22 maj 2007.

Foto; Joline Danielsson © 2007-05-27

Kommentarer
Postat av: Erica

Naw va söt :)

2007-05-28 @ 17:10:20
Postat av: Saga

SÖÖT :)

2007-05-28 @ 21:32:33
Postat av: Erica

nej va söööt den va. nej vi måste vi ut någon dag till pållarna :)

2007-05-28 @ 22:51:30
Postat av: Malinpersson

haha :'D Känner igen det där med galoppen. Jag brukade vara ledare på ridskolan för något år sedan så jag har också upplevt att springa bredvid galopperande hästar ^^

2007-05-29 @ 16:11:18
Postat av: Malin

Fan va söt! längar tills jag ska dit! xD

2007-05-29 @ 19:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback