Badbrallor & mjukglass.

Igår cyklade jag och mami ut på stan, tittade efter jeans-shorts men hittade inga bra. Fick ett par vita badbrallor med blåa bommor istället (: Och så bjöd mami på mjukglass. Gotti ^^
Sedan blev det uppsats skrivning och pluggande på NO-prov. Boring! Och så fick jag feber, typ 38.1 så idag är jag hemma från skolan och tar det lugnt. Fast ska skriva klart uppsatsen och plugga vidare :/ Bläsch.
Blödde näsblod förut (igen!) också :S Ett tecken på att jag inte mår bra. Gör typ alltid det innan eller när jag är sjuk. Jobbigt.
Imorgon fyller STINA 16 år :D <3



Badbrallorna & mjukglass  (:

Kommentarer
Postat av: Stiina

Du måste ju vara frisk imorron å äta tårta hemma hos miiig..;P

2007-05-24 @ 15:00:38
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Jullebullen

Jag VIIILL :D

2007-05-24 @ 16:02:55
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Saga

mmm, glass (:

2007-05-24 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback