Äntligen! Första fölet är här :D

Igår, kl 19.00 kom Didi's lilla föl till världen :D Ett kolsvart hingstföl. Så jävla gullig! Så, givetvis, var jag och Erica tvugna att åka ut direkt efter skolan idag. Stackaren gjorde en bakåtkullerbytta på stallgolvet, såg en smula roligt ut :P Aaw, han trasslade ihop dom långa benen.
Efter att vi beundrat den lille, hämtade vi in Saba och Tarzan för en tur. Var sket (hehe, sunnemo-ord ;P) länge sedan jag red min Darlo <3 Togs oss en härlig tur.
Efteråt blev det givetvis mer mys med lillen, och pyssel med den stolta mamman. Sedan fick sig Forsman en dos av pyssel, och även dom kära fåren (: DIDRIK <3
Nu är det bara Trollas föl vi väntar på, hoppas allt går bra med den med. Jag tippade att Didi skulle få en hingst (tjii vad rätt jag hade!) och Trolla sto, Karin trodde tvärtom.

image94

Aaaw! Endast ett dygn gammal (:
Foto; Joline Danielsson ©


image96

Kolla vilken snygging! :D
Foto; Joline Danielsson ©



image95

Kolla vilka långa ben ^^
Foto; Joline Danielsson ©

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sket skôjj! :)

2007-05-04 @ 19:35:28
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Saga

Kolsvart med brunt ludd i öronen :) Hihi, gulligt!

2007-05-04 @ 19:52:16
Postat av: Erica

vad fina bilderna blev vi tog, vad sööt föl ungen är :) det var en rolig dag som vanligt där ute! :)

2007-05-04 @ 20:05:52
Postat av: Joline

Sofie: Haha, aaa :D
Saga: Han är skitsöt, ännu sötare i verkligheten (:
Erica: Självklkart! Kan man ha annat än roligt på den gården? Tror inte det ^^

2007-05-05 @ 10:14:39
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: johanna

Joo han e extremt söt men ingen slor pelle plutt:P hehe

2007-05-05 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback