Välkommna till våran värld, små lammungar ^^

Okej, jag kröp inte alls ner i sängen igår när jag skrev att jag skulle göra det. Slängde på min jackan och träffade pojkarna, Michael, Robert, Adam, J.J / Jocke och Hallgren. Dom ringde och tjatade en till gång, så jag träffade dom en liten stund.

Var hur seeg som helst imorse, ville inte alls gå upp halv nio. Blää. Tuggade i mig lite frukost och på med stallkläderna, sedan körde mamma mig till stallet.
Red ut med vuxengruppen, på Corina (haha. jag på en liten B-ponny, hur kul som helst :D) och sedan när vi kom tillbaka pustade vi ut i caféterian innan det var dags för våran egen lilla ridgrupp. Delade ut hästar och skrittade ut på en liten tur. Red Madde denna gång.
Efter ridturen skulle jag och Johanna gå och byta täcke på DiDi i hagen, på vägen in igen upptäckte jag två små lammungar som stod och diade. En av tackorna hade lammat, precis då :D Ååååh, så gudomligt söta! Och det är min lilla Didrik <3 som är pappa, hihi ^^
Kutade efter Karin som blev mer än förvånad då det inte var beräknat att det skulle komma lamm redan. Fick in tackan och lammen i fårens ligghall och skötte om dom lite. Så smååå och söta (:
Ska ta med kameran nästa gång, försökte ta kort med mobilen men det blev inge bra. Måste få visa världen dessa små sötisar :)
Och tänk, snart är det ett år sedan jag och Erica flaskmatade Didrik och Erica, och gosade med Joline. (Ja, dom är döpta efter oss, haha. Karin ville det) Vad små dom va då, nu är dom stora får, men fortfarande lika goa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback