Problemas.

Okey, vi har problemas med var vi ska hålla till innan Byn imorgon, var ju tänkt att vi skulle ha varit hos Marcus i Sunnemo och ha en mysig gitarrkväll, men icke.
Men Michael sa förut att vi fick komma till honom, så jag ska talka med mina flickor sen. Blä vad allt ska skita sig! Ha säkert ingen skjuts till Michael och absolut ingen skjuts därifrån till Byn. Bläää.

Btw.
Dags för utvecklingssamtal på måndag :S :P Huamej. Fick ett brev idag där lärarna har skrivit om hur jag arbetar och så. Hum .. Jag är tydligen .. väldigt pratig :P
Förra året var det motsatsen, dom tyckte jag var för tyst. Men nu vill dom att jag ska hålla mun istället, så vad är egentligen rätt?

Fick skoltröjorna idag ^^

Kommentarer
Postat av: sofie

Är skoltröjorna SMÅ???

2007-03-23 @ 16:16:52
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Ja :/

2007-03-23 @ 22:46:10
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback