Vart ska man börja?

Har inte hunnit skriva något tidigare idag eller under gårdagen så dete finns en del att berätta.

I onsdags åkte jag upp till Erica, trots att jag varit hemma från skolan, och sov där. Vi snorade och hostade i kapp och red upp till farmor (:
Senare åkte vi bort till killarna som tältade, och var där ett tag. Sedan åkte vi hem och begav oss ut i "Boden" där vi skulle sova. Somnade vid tre. Snark.
V äckarklockan ringde klockan sju, då var vi mer som zombies. Tryckte av och sov visare en timme, sen blev det stressigt. Skulle ju åka ner till Hagfors halv nio. Men vi hann i tid och blev upplockade av Sofi och hennes mamma, gasen i botten ut till stallet där jag och Erica kastades in i Karins's bil med Gullan och Eddie i transporten, till travbanan.
Så fick vi storsa runt där med hästarna, blev lämnade där utan någonting, inte ens något att dricka. Solen gassade så nu har jag och Erica varsin sexig bond-bränna, och mitt ansikte är knall-rött. Fult.
Efter ca en timme kom Peter och dom andra gubbarna med arbetshästarna, så vi snodde med oss några vattenhinkar och skyndade oss till första närmsta vattenkran. Sedan sörplade vi vatten tillsammans med hästarna ur deras hinkar :P Desperata eller vad?
Orkar inte berätta så detaljerat, men alla från Gården kom dit tillslut med Saba och Solero som också skulle vara med och vi fick visa upp oss inne på travbanan. Det var en väldigt rolig dag, och det var både shettis-, russ- och varmblods-trav, och monté-löp :)^

Idag gick jag tidigare från skolan för att skriva moped-provet, klarade det så nu ska jag få en moppe :) Är rätt bra att ha ändå, jag och syss ska nog spara ihop till en digital systemkamera i sommar, så jag blir nog inte kamaralös ändå ^^ Hihi.
Sen så var jag och klippte mig, blev lugg, ganska mycket uppklippning och tog en rätt bra bit på längden. Är ganska nöjd.


 Vet inte vad jag gör för ful min :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fiiiin lugg (:

2007-06-07 @ 22:02:50
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

Håret blev jätte bra:) Du passar skit bra i lugg=)

2007-06-08 @ 00:55:42
Postat av: Erica

Håret blev jättefint :)

2007-06-08 @ 17:19:23
Postat av: Saga

fejnt ^_^ o f-n va du va lik en i skolan på den bilden ;p haha. läskigt.

2007-06-09 @ 09:42:08
URL: http://somsaga.bilddagboken.se
Postat av: Jullebullen

Hihi, tack allihop ^^

2007-06-09 @ 13:35:23
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback