Sovit hos Erica (:

Igår efter skolan drog jag och Erica ut på stan, åt mjukglass och hon köte en klänning till skolavslutningen, jätte fin. Hyrde  film och köpte chips innan vi gasade iväg på mopeden hem till henne, sov hos henne. Vi hyrde "Step Up" jag somnade först och Erica somnade i slutet av filmen typ så ingen av oss såg klart den :P Men den var bra, det lilla jag såg.
Sen åkte vi till M2H i Munkfors med hennes mamma idag, det var hennes tur att fixa nya ridskor nu, och en flughuva åt Lina.
Nu ska jag duscha och packa, sen senare ikväll ska jag, Erica, Sofi och Johanna åka ut till gården och sova där tills i morgon :D Hästarna för oss själva, hihi ^-^ Myys!
Kameran ska med och det ska FOTAS.

Det är 30 grader i skuggan. Yey, SOMMAR!
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan va jag saknar allt :(

2007-06-09 @ 18:10:22
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback