1 juni - sommar?

Ska väl föreställa att det är sommar ute nu, men det märks knappt. Solen ska ju gassa från himlen och vi ska gå runt och svettas i tunna sommarkläder och ballerinaskor, eller barfota. Men det är mest mulet, kallt, ruggit och regn. Trist, trist.

Idag åkte jag till M2H i Munkfors med pappa, en ganska ny Häst & Hund butik. Fanns massor med grejor, köpte mig ridskor (dom kom aldrig på det andra stället vi beställde) och en ny grimma till min älskling, Tarzan. Hans är ju trasig, spännet under hakan är borta så det går inte att knäppa. Den är jätte fin, mörkblå/beige/ljusbrun randig. Och mjuk. Men nu är jag pank :P


 Dagens inköp, ridskor & grimma.
Gårdagens inköp, smink.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Me have the precis lika foundution GOLDEN
Yes va bra jag var på att kommentera nu :D

2007-06-02 @ 10:52:49
URL: http://retrosofieblogg.se
Postat av: Erica

Jag har också lika fondation :P Golden

2007-06-02 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback