Väninnor i Sunnemo City.

Idag har jag varit i Sunnemo och lekt med mina kära väninnor Sofie, Stina, Olivia och Skåpis (och Erica förstås, men hon var ju med mig från Hagfors).
Självklart blev det ett besök på Sunnemos stolthet - Glasscaféet, även denna gång, några bannor över min moped som blev cp, illamående av för mycket glass och gungande i de nya gungorna på skolan och en massa skratt (:

Imorgon ska vi (jag, Elle, Maria, Moa, Amanda, Erica, Olivia, Stina, Skåpis och Sofie) till Parken och ta på DANNY's röv :D Fan vad nice!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja visst är det fint här nere om sommrrna och Torp är underbart´! fast man tröttnar i längden..! Men va synd att du inte kom hit o år.. nu till veckan så har vi fjordfestivalen här..:) Sköt om dej

2007-07-20 @ 11:53:50
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback