Uppsats.

Borde egentligen skriva klart min uppsats om Tandborsten (haha, skrattretande - jag vet!) men så sitter jag här och skriver Blogg (: Trevligt. Men seriöst, Tandborsten? Vad har jag för fantasi egentligen? :P Orka.

Både jag och Erica har tänkt på en grej. I skolan, om det typ är jag som sitter och babblar, kastar papper, ritar på böckerna eller nåt, så får Erica ut för det :D Haha. Roligt tycker jag, men inte hon ;P Som idag på Tekniken satt vi och pratade, och våran lärare Magnus ba: "Stör hon dig, Joline?" och sen satt hon och granskade mina små bilder jag ritat på boken och så kommer han förbi en gång till: "Jahaja..." Och Erica helt förtvivlad: "Men det var inte jaag! Aaah. Det är inte jag som har ritat." Och han: "Nej, jag ser det du" (ironi i rösten) Kul va? :) Hi. Hah, näe, kanske borde erkänna när det är jag som ställer till det? Erica skulle nog uppskatta det.

Nej för fan, skriv uppsats NU, Joline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback