Klänning? Oh yes!

Har kärat ner mig helt i denna ljuvliga klänning från H&M (vet inte varför jag är så besatt av H&M?) Sådär häftigt 50-tals inspirerad. Skulle gärna hälsa sommaren välkommen i den, men jag lovar, om jag köper den, kommer den antagligen användas ... noll gånger! Gaaah! Sån är jag. Köper och aldrig använder. En gång kanske. Max. Inte bra. Men vill ha den, mer än gärna (: (Solglasögonen modellen har på sig har jag dock beställt :D)

klänning 2klänning 1


Hittade även denna härliga bikini från L*Space på Nelly, "endast" 749:- Som hittat! Gillar egentligen inte rosa, vet inte vad som har flugit i mig. Känns så barbie-aktigt med rosa.

bikini

Kommentarer
Postat av: maria

den var snygg den där klänningen. förstår att du tycker om den:-)

2007-02-12 @ 12:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback