Kläder från H&M.

Beställde lite kläder fån H&M igår :) Vet, inte så häftiga att köpa kläder på postorder kanske, men bor man i Hagfors och inte är 18 så man har körkort och bil blir det lätt så.
Den gula cardiganen såg finare ut på modellen (beställde även ett vitt linne, men det fick inte vara med då det inte passade in i allt svarta och gula) och om jag gillar dom svarta, söta ballerina-skorna ska jag nog även köpa dem i guld ^^ Hoppas bara att allt passar när det kommer. Det mesta av grejorna kommer denna vecka, det andra skulle komma typ v.8 tror jag det var... Orka vänta! Fanns även en massa härliga klänningar, men eftersom jag (tyvärr) lyssnar för mycket på vad andra säger, blev det ingen att hänga in i garderoben :/ Jag menar, man kan inte strutta runt i klänning här i lilla Hagfors, då glor folk.


Kläder



Ge mig sommar nuuuuuu! Får panik snart, VILL HA VÄRME!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET KAN MAN VISST! om man skiter i vad andra tycker!

2007-02-05 @ 18:59:34
Postat av: Joline

? - Jo, det är klart. Men jag bryr mig, tyvärr :P

2007-02-05 @ 20:46:25
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: llllllllllllllllllllllllllllllll

klänning är bra.

2007-02-08 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback