Äckligt värre.

Efter en lektion, matte, knatade vi ner till Älvstranden för att bada. Trist - ja. När vi stod och väntade på att få komma in i omklädningsrummet kände jag hur det började smaka blod i munnen, och att det typ "rann" i halsen. Gick och spottade i handfatet och då kom det massa blod. Vidrigt! Det slutade inte heller utan jag fick spotta en massa gånger, lika mycket blod varje gång. Pratade med idrottsläraren som tyckte att jag skulle hoppa över badet, så jag och Moa fick sitta och titta medans dom andra simmade och plaskade runt i vattnet. Rätt boring var det och det blev varmt. Men jag slutade blöda i munnen/halsen efter en stund vilket kändes skönt.
Sen på näst sista lektionen, SO, började det igen. Då kändes det som jag hade en stor blodklump i halsen :S Eiiieeuw! Men det gav med sig även den gången. Hoppas det inte blir något mer.

Imorgon - KARLSTAD :D Har dock bestämt mig för att bara försöka hitta något att ha på mig på lördag (BYN) och spara slantarna då vi ska ner till Karlstad till veckan (SPORTLOV!!) och shoppa, med mamma.

Jag vill inte göra NO-provet imorgon, kommer få IG :/

Kommentarer
Postat av: Saga

Uh, läskigt. :(
ÄLSKAR DIG JOLINE

2007-02-22 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback