JAAAAAAA :'D

Herregud, är så jävla glad :D Fan vilken underbar helg det har varit, och som en fin liten avslutning på det hela berättade Karin idag att på fredag kommer min älskade underbara vackra lilla Solero hem igen :'D Fatta vilken lycka!! Ååååh!
Han ska fortsätta att behandlas men detta görs hemma i stallet, och varje dag ska han ut på promenader och pysslas om så nu lär jag tillbringa mycket tid med honom, men det gör inget, för jag älskar den hästan <3 Nu när jag nästan höll på och mista även honom, insåg jag att han betyder mycket, mycket mer än vad jag trott.
Kan inte sticka under stolen med att det trillade några glädjetårar ner för mina kinder när Karin berättade :') Fatta vad jag är GLAD!! :D :D


image383

Haha, ja, vad säger man :P Vi var båda små sketna dretungar när den här bilden togs :P Men den är lite härlig den här bilden, haha, fast jag ser liten och fet ut ;P Solero är bara söt som vanligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback