All I want for christmas is You.

Usch, har inte sovit mycke i natt, låg och vred och vända på mig, var jätte orolig :/ Men ja, somnade väl till slut iaf. Vaknade halv tio och orkade inte sova mer.
Ringde till Robin och pratade med honom, sen gick jag upp och tittade på någon film som gick på tv:n. Åt frukost och gjorde mig i ordning och åkte sedan ut på stan med mamma och systrarna för att fixa julklapp åt Robin. Fast är inte nöjd, skulle ha köpt något annat.. Får ge mig ut imorgon om något är öppet och se om jag kan hitta något mer.
Sen när vi kom hem lagade vi mat och plockade ihop lite. Senare ikväll kom Dennis, stört-rolig människa, haha :) Sen ännu lite senare kom Robin och Nissen Fredrik (HA-HA), men dom var inte kvar så länge, en liten snabb-visit. Robin försökte få mig att säga vad jag ville ha i julklapp, men jag behöver inget, jag har ju fått dig :') <3


Kommentarer
Postat av: Robin

HAHAHA NISSEN :D
du är för go du :)

2007-12-22 @ 21:27:42
Postat av: Joline

Hehe :P

2007-12-22 @ 21:39:40
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Robin

Ska inte ligga vaken hela natten och vara orolig över mig heller :) händer inte mig något :)

2007-12-23 @ 01:38:15
Postat av: Joline

Robin: Nej dig händer det aaaldrig nåt. Eller så gör de det.

2007-12-24 @ 22:45:51
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Robin

Vad menar du nu? ;) mig har de aldrig hänt något :D

2007-12-24 @ 23:06:04
Postat av: Joline

Robin: Du vet mycke väl vad jag menar lille vän :P

2007-12-25 @ 15:18:08
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Robin

Nej ja vet ju inte de :) tss

2007-12-25 @ 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback