Tack och god natt -.-'

Jaja, nu är väl alla hemma hos Robert på fest och har superkul och ännu mera superkul och här sitter jag och tycker synd om mig själv. Egentigen får jag väl skylla mig själv, men inte just nu. Nu vill jag bara tycka synd om mig själv och vara allmänt negativ.
Imorgon kommer folk ringa och säga hur roooligt det var och den gjorde och den gjorde si. Kul kul. Nästa helg får jag iaf. bege mig till Byn, om jag åker dit med syss och hennes kompis. Hum..? Eller nåt sånt.
Nej men bajs på alla er som har kul ikväll! Imorgon ska ni banne mej ringa och säga att jag inte missade ett piss, att det var det töligaste ni varit med om - tack! ^^

Kommentarer
Postat av: maria

bra att du får bli med ut nästa helg i alla fall:-)

2007-04-21 @ 22:20:34
URL: http://retromaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback