Olivia i stallet och Grillfest ;P

Jag och Erica lyckades få med oss lilla Olivia till stallet igår, hon t.om red :) Gullan. Hon provade att trava också, hihi. Så duktig så ^^
Får se om hon blir med mig ut imorgon också.
Åkte en massa moped igår, över tre timmar totalt - drygt efter ett tag.
Aja. Sen igår kväll drog vi iväg på Grillfest hos Gustens bror, efter vi varit i stallet. Michael och Adam ringde och frågade om vi skulle med, och vem bangar en fest? ;)
Var riktigt trevligt, satt ute vid brasan först, men sen när dom skulle grilla blev det kallt så då drog vi oss innåt. Hade en trevlig kväll ^^

Och idag hoppas jag på att det blir pickninc med flickorna, bara Erica kan komma hem från stallet någon gång.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill ju också grillaa!!! :(

2007-04-14 @ 14:42:31
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Du kunde ju ha blivit meed :(

2007-04-14 @ 18:13:59
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback