Mopedkurs.

Första lektionen avklarad :) Var inte så hemskt som jag trodde. Känner vissserligen ingen i min grupp, vet bara vilka en del av dem är. Siwert, eller "Siwan" vår lärare, pratade mest. Fick göra lite frågor och så där. Slutade 45 minuter tidigare än vi ska, alltid uppskattat ^^
Prov körde Marias moppe också, mycket lättare att köra vespa. Men way mycket tråkigare än cross-mopeeed :P Maha. Ska jag någon gång in the future ha en moped, ska jag banne mig ha en riktig, äkta cross. Inte fjanta runt på en vespa, mah! Nej, nu var jag väl kanske lite elak mot alla vespa-ägare. Sorry! ^^

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag ska också gå såndär moppe-kurs sen i September när jag blir 15 :P Och jag vill OCKSÅ ha en KROSS-moppe typ! ^____^ dom är mkt coolare.

2007-04-27 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback