Mina älsklings pojkar <3

Idag var det Solero som behövde motioneras. På sandrakan lät jag honom sträcka ut helt i galopp, det kändes som vi flög fram och ögonen tårades :) Sedan fick skrittade vi in i skogen och hamnade på hoppstigen, fattade återigen galopp och skuttade över hindrena. När vi kom till det högst tvekade han lite men jag drev bestämt på och han gjorde ett jämnfota hopp rakt upp, mycket högre än vad han behövde och jag damp i backen med en hård smäll och luften pressades ur mig. Snurrade i skallen och jag satte mig upp och kippade efter luft. Insåg att jag var ok och klappade om Solero som stod och såg undrande på mig. Varför låg jag där?
Satt upp igen och fortsatte i trav. Snirklade runt en bra stund i skogen innan vi kom ut på grusvägen och skrittade hem på långa tyglar.
Borstade honom och gav han mat. Sedan hämtade jag in min gammelman <3 och gjorde en storrengöring, vilket behövdes. Efteråt var jag lika skitig som han var innan (: Vi stod och myste och pussades en stund innan han fick gå ut till kompisarna igen. Fotade lite med mobilen, men bilden på Tarzan när han ligger ner zoomade jag på, därav blev den så suddig - tyvärr.

   
 
Älsklingar!


image78

Gammelman! <3

Kommentarer
Postat av: Saga

Vilka söta bilder, speciellt den där Tarzan ligger ner :)

2007-04-18 @ 21:07:37
Postat av: Joline

Tack ^^ Han är så fin nu när vi har rakat bort vinterpälsen <3

2007-04-18 @ 22:04:45
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback