Deprimerande dag.

En typisk sunk-tråkig-piss-äckel dag. Sitter här för mig själv och filosoferar om ditten och datten. Inte kul. Ingen kär vän inom gå-avstånd utan alla bor typ tre miljoner mil ifrån mig så man måste tigga skjuts och det är väldigt jobbigt. Är också väldigt trött på min fucking design här på bloggen men har noll inspiration och noll ideér så den lär förbli som den är.
Skulle inte tacka nej till en härligt mysig filmkväll med käraste och känna mig äcklig och sunkig tillsammans med dom. Ta mig härifrån!
Idag är jag tillochmed villig att visa mig osminkad, vilket inte händer ofta. Då blir väl Robert nöjd iaf :P Maah!
Nej men blä och bajs.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kom hit vi är lika äckliga och ensamma!!! ;)
Vill inte vara ensamm!!!!

2007-04-09 @ 21:47:34
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback