Du gör mig lycklig.









Några bilder från idag, fotade med systers digital kamera.


För en gångs skull så hann jag till stallet idag innan det blev mörkt. Dock är det blank is överallt, även på ridbanan, så att rida är det inte tal om. För att Solero skulle få sträcka lite på benen iallafall så släppte jag honom i en av sommarhagarna. Dock var det jättetjock skare på snön, jag kunde gå på den utan att sjunka igenom :p Så han tog bara några travsteg, annars stod han bara och skrapade fram gräs och rullade några gånger.


Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Så söt han är =D

2011-01-19 @ 19:04:38
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Saga

Va fin han är!

2011-01-19 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback