Two weeks ago.

Har varit lite dött med uppdatering i två veckor. Har varit sjuk och haft en del att stå i men nu ska jag försöka komma tillbaka lite :)
Igår red jag och Solero lektion för Jorunn, superkul och supernyttigt! Vi gick igenom en massa bra grejer och jag fick tips på övningar som ska få Solero mjukare och lydigare (hehe, lydighet är kanske inte hans starkaste sida inom ridning). Ska ta med mig dessa övningar ut i skogen också så det inte bara blir skogsridning rakt fram hela tiden. Har även klättrat och jobbat mycket i backar dom senaste två veckorna.

Nej ni, nu ska jag åka till Karlstad en sväng, måste handla lite grejer (bl.a en kortare sadelgjord åt min tjockishäst som inte är så tjockis längre :) Han är i svinfin form!) Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback