Extra bred nosgrimma.



Extra bred nosgrimma, 489kr från www.horze.se

Det är så snyggt med en bred nosgrimma! Och tänk vad fint det skulle bli med pannbandet. Ooh :)








Såhär kan det se ut!
Ett träns från
www.hooks.se med extra bred nosgrimma.



Som ni kanske märker är jag en riktig "tränstönt." Hittar alltid massa nya träns m. tillbehör jag vill ha, western som engelska. Och eftersom jag gillar att variera min ridning western/engelsk vill jag ju ha utrustning som är anpassad för båda stilarna. Wetsernhuvudlag och en allroundsadel som införskaffas snart :) Har just nu ett engelskt träns och en bomlös sadel i westernstil, inte snyggt tycker jag, antingen eller ska det va!


Kommentarer
Postat av: Erika

De tränset från hööks är snyggt. :)

Gillar träns med breda nosgrimmor.

2010-11-25 @ 10:20:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback