Trevlig midsommar!

Hoppas alla hade en fin midsommar igår, det hade jag! :) Bloggen har och kommer ligga åt sidan lite just nu, jag har så mycket att göra under veckorna med jobb, fyra djur och massa annat så jag hinner helt enkelt inte. Och under helgerna kommer ju min Robin hem från Norge så då vill jag tillbringa tiden med honom istället för att uggla framför en dator, hoppas ni förstår :)
Idag har vi sovit bort hela dagen, gick upp vid ett. Men det kan vara behövligt det också. Ska äta om en stund och kl 16.00 ska vi och kika på en lägenhet!! :D HOPPAS, HOPPAS den här är bättre än den andra vi var och tittade på. Tapeter och sånt struntar jag i hur dom ser ut, det byter man ju ändå till annat man vill ha. Men golven ska vara hela (vilket dom inte var i den andra lägenheten) och saker såsom spis, kylskåp, frys, tvättmaskin ska vara ok. Åååh jag vill så gärna flytta! Vet EXAKT hur vi ska ha det. Sovrummet ska gå i gammal lantlig romantisk stil/marint "sailor" ni vet, vitt och blått. Köket ska vara en blandning mellan det gamla lantliga och modernt, ljusa och mörka färger blandat. Vardagsrummet kommer ha svarta möbler men detaljer såsom kuddar, ljuslyktor o.sv ska vara färgglada. Badrummet ska gå i vitt och min favoritfärg - TURKOS! Hallen vill jag ha ljus och välkomnande. Så där, nu vet ni hur min och Robins lägehet kommer se ut när man har haft råd att renovera ;) Och självklart samtycker Robin med mina ideér och han är ju också självklart med och bestämmer. Det är inte bara mina viljor. Så nu slipper någon kommentera om det :)


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

Tack så mycket :) Ja jag tror det :D

2010-06-26 @ 21:36:26
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback