Höst?

Faktum är att jag längtar till hösten (okej, döda mig inte nu allihop, haha). Tänk att rida ut en solig höstdag och luften är sådär härligt kylig men man fryser inte för solen värmer. Och alla träd som skiftar i fina färger. Hästen börjar bli lurvig för att förbereda sig inför vintern. Men gud vad mysigt! :) ♥
Dock är jag INTE redo för vinter ännu - den kan vänta ett tag till.

Är hur ridsugen som helst, har inte ridit på flera dagar - dumma tå. Tur att jag gått och blivit med medryttare så busen får röra på sig ändå. Men imorgon ska jag banne mig göra ett försök, får väl rida i strumplästen om jag inte orkar knö ner tjockisfoten i ridskon ;) Men ni ska se att det hällregnar imorgon bara för det, kuuul...
Mycke hästsnack på bloggen, men jag skriver ju om min vardag och det är ju den största delen av min vardag så :)



Det är det här höstvädret jag snackar om :)
Solero i Säfsen för... 2 år sen (?)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så himla fin bild!

Gud när du skriver det så, så gör jag nästan det =D (Jag verkligen hatar höst och vinter)

2010-08-12 @ 22:19:50
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback