Haflinger ♥



Bild lånad här ifrån!

En dag ska jag ha en egen Haflinger :) Sitter och tittar på blocket, drömmer och dör lite för varje ny häst jag klickar upp. Den ena verkar mer perfekt än den andra. Haflinger har alltid varit min dröm, ända sedan jag var liten. Finns ju en ledig stallplats i stallet där jag har Solero fr.om 1 september - behöver jag säga att det lockar?? ;)
Men jag har ju min skrutthäst - han är en dröm han också ♥ Den bästa av dom alla. Men om något år ska han ha en Haflingerkompis, i mitt stall, i mina hagar, på min gård.

Ja drömma kan man ju...


Kommentarer
Postat av: Sofia

härligt att du gillar den :D

2010-08-10 @ 19:08:10
URL: http://fiiiyah.blogg.se/
Postat av: T

Varför ska du flytta Solero?

Hoppas du haft en bra sommar med buspållen. Fortsätt njut av livet som hästägare, visst är det bra?!

2010-08-12 @ 16:09:48
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback