Sommarbilder!

Jobbade Solero i skritt på ängen idag, var så varmt att jag fick vika upp ridbyxorna och rida i bikini-bh :p Härligt!! :D
Fick bli ett kort pass p.ga värmen, efter det skrittade vi ut en sväng.
Karin ringde mig när jag var på praktiken och bad mig gå ner till Sjön med Birk som fått fång, stackarn :/ Det brukar hjälpa om man kyler hovarna, så att stå i sjön är ju ett jätte bra alternativ. Men han ville inte ens gå i, korkade häst :p Så fick traska hem igen efter mååånga övertalningsförsök, lock och pock, inget funkade.

På söndga är det vårbrukardag på gården, då ska jag jobba hela dagen! :) Alla är välkomna att besöka gården då.



Foto; Robin Andersson



Foto; Robin Andersson



Favoritbild!
Foto; Robin Andersson

Kommentarer
Postat av: emma

om du gillar foto. kolla gärna in mina bilder :)

2009-05-30 @ 20:22:53
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback