I want to make photos.

Om jag hinner innan det blir mörkt ute så ska jag fota lillasyster sen (och om hon vill, har inte frågat ännu då hon inte har slutat skolan). Tänkte mig typ mössa, halsduk, vantar, frost = bra kombination.
Sen vid hlav nio ska jag bli med mamma till Karlstad och hämta andra systern vid tåhet, hon har ju varit i småland sen i torsdags och hon kommer hem idag. Kommer komma hem sent och börjar sju imorgon men jag överlever nog :p Nästa vecka är jag ledig måndag och tisdag, så det känns oerhört skönt. Studiedag på måndag (dock så ska jag vara vid tandläkaren 08.15 -.-') och på tisdag har jag tagit ledigt för då ska vi till veteriären med Charlie som ska få spruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback