Skolavslutning.

GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT! Vill inte tappa kontakten med er, flicks :'( Saknar er redan! Ni är dom underbaraste som finns, älskar er.

Åt tillsammans i matsalen en sista gång idag, och vips så trillade tårarna ner för mina kinder, och vips så hängde Sofie på och sen satt vi där och tjöt tillsammans allihop. Äkta kärlek, mysigt.
Fick våra slutbetyg i kyrkan och sjöng lite psalmer. Sedan delades det ut blommor och jag samlade på mig en hel del. Dom hänger nu i fönstret på tork. Fick även lite pengar och smycken av familjen, armband, örhängen och fotlänk.
Var på studenternas revy för en stund sen, var sådär :P
Skulle ha varit till Sunnemo för grillning och mys idag, och gräva ner varsin personlig sak i en plåt-burk, men det blidde inte så :( Får ta det en annan dag tycket jag, för det måste ju göras!

Imorgon hoppas jag på kalajs med flickorna, om någon härlig jävel kan bjuda oss på fest ;P
Sommaren 2007, here we come!

image176

Härlig bild på Olivia som ger mig blomma :D <3


image177

Sofie! <3


image178

Stina! <3


image179

Får blomma av Adam (på bilden) och Robert :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha psyk bilder allihop haha. KÄRLEK !!! grååååt!!!

2007-06-14 @ 22:19:36
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: olivia

snyft... kommer sakna allihopa så jävla mycket...

2007-06-17 @ 16:50:24
Postat av: saga

han adam var ju söt :)

2007-06-27 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback