Snart helg.

Skrev ett långt blogg-inlägg igår kväll men det gick inte att ladda upp - irriterande.com ! Och jag tänker inte skriva om det.
Snart helg iaf, gött! Imorgon blir det väl till att ta det lugnt, på lördag är man bjuden på fest, kanske åker dit, sen på söndag är det ridlektion som gäller.

Fick två "röda lappar" idag tror jag :P Vet iaf. att jag fick en för att jag kom 10min försent (efter 20min är det kvarsittning :S)
Sen tror jag att jag fick en på SO-lektionen bara för att jag var högljudd. Men hallå, killarna kastade ju en mjukis-tomte (haha) på mig, och då gapade jag väl lite, vilket inte passade våran vikarie. Så tänkte jag kasta tillbaka men då kom tanten och tog tomten. Maha, sura tant! Asså seriöst, ingen av killarna i min klass har fått ngn röd lapp ännu, och jag har två :O Bajs! Orättvist? Jepp. Det var ju dom som kastade tomten, inte jag. Men men.
Spelade el-bas på musiken idag :) Det var skoj iaf. (Men om jag säger så här, Olle och Pelle är grymt musikaliska, men jag tror inte att det är något släktdrag iaf, då inte jag är särskilt musikalisk ;P) Vi tjejer spelade och sjöng en låt för killarna, och sen gjorde dem det samma för oss ^^

[eftersom det inte gick att publicera inlägget jag skrev igår kväll, lägger jag upp bilder på tarzan här så alla får se hur söt han är ^^ Bilderna är från förra våren. ]


Tarzan!
 min söta lilla skrutt-ponny <3

tarzan 2
tarzan 1

Foto; Joline Danielsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt:)

2007-02-01 @ 17:03:55
Postat av: Sofie

Jag vill också på fest :`(

2007-02-01 @ 17:27:14
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stiina

Jag med ;P

2007-02-01 @ 18:51:19
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Joline

? - Tack ^^
Sofie - Jag ska inte iväg, men du hade fått följa med :)

2007-02-01 @ 22:28:19
Postat av: Joline

Stina - du oxå !

2007-02-01 @ 22:29:13
Postat av: Wysteriia

fin häst! :)

2007-02-01 @ 23:41:00
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Sofie

Jaha hihi, men varför ska du inte i väg? :S

2007-02-02 @ 06:57:21
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

oj då:P glömde skriva mitt namn:) hehe

2007-02-02 @ 08:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback