Ridtur i skogen.

Idag red vi ut med våra små ridelever i skogen, vilket jag tror uppskattades av alla tre. Kommer själv ihåg vilken lycka det var när man var liten och red på ridskola, och man fick rida ut.
Vi skrittade bara då de inte är så erfarna ännu. Jag red DiDi, vilket jag inte gjort sedan i somras så det var kul. Hon har en riktig bebis-mage nu :) Red barbacka. På vägen hem kände jag hur bebisen där inne sparkade mot mina ben. Så himla mysigt! Längtar verkligen tills hon och Trolla klämmer ut fölisarna. Ska bli så satans roligt!
Tog reda på att fjordingfölet heter Wilma, och hennes mamma Selma. Wilma blir 1 år nu i vår, och Selma är född 2001. Vi trodde ju först att även Selma var föl/unghäst, då han är väldigt liten, men så var hon allltså Wilma's mamma (: Glömde givetvis kameran hemma, och hade inte mobilen med så jag kunde inte fota dem :/ Men nästa gång! :) Dom är så himla fina, båda två. Och kelsjuka.

Fan vad gött att va ledig från skolan på fredag, då det är Rally :D Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, om jag ska passa på att åka ut till stallet eller umgås med mina kära vänner <3 Kanske hinner båda?
Karin och Peter behövde lite hjälp med släd-körningen, så hjälper nog dem en liten stund. 12.00-16.00 skulle dom köra.
Vet inte hur jag ska göra på kvällen heller, om jag ska gå ut eller inte.. Beslutsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback