Ett växande team.

Den härligaste ridturen på lääänge :D Och dom härligaste galopperna på lääänge. Bara flög fram kändes det som, Litta och jag. Vi kommer alltmer överens hon och jag, börjar växa ihop till ett team. Vi har kommit en bit på vägen till att bli sammansvettsade, men ännu har vi en lång väg kvar, för att bli det där perfekta paret, bli ETT.
Var härligt att ha med sig alla hästtjejerna ut idag, Erica, Sofi, Johanna (och jag) Det är vi fyra (:
Fick några fina bilder på Litta, som är så gudomligt vacker, men funkar inte att ladda över dom till datorn från mobilen just nu :/ Testar igen senare eller imorgon.
Som ni säkert märkt så bloggar jag allt mindre och mindre. Har tappat suget helt, men det kommer nog tillbaka så småningom (:
Imorgon börjar vi 08.35 och slutar 13.30, så jag och Elin ska träna efter det tänkte vi (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback