Samsung NX100



Har funderat på en ny kamera ett tag då jag tyvärr tröttnat på att fota "seriöst". Känne jobbigt att släpa runt på systemkameran så vill ha en mindre som är lättare att ta med sig. Denna Samsung NX100 är lika liten som en kompaktkamera men lika bra som en system, det är ju perfekt! :) Även om jag inte är ute efter att fota seriöst vill jag ju fortfarande få bra vardagsbilder och så. Enda minus är att den som billigast kostar 4500kr :/ Men den är ju såpass ny än, kanske sjunker lite i pris om jag väntar ett tag... och så är det ju mellandagsrea snart, kanske är lite billigare då? :) Får hålla utkik!


Kommentarer
Postat av: jessica

Hej , Jag är också intresserad av att köpa den . Och tänkte höra om du har köpt den än och kan säga om den är bra och sådära , =)

2011-05-27 @ 19:30:55
URL: http://jjejje.blogg.se/
Postat av: anonym

jag har en sån och den är jätte bra !

2011-07-23 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback