Vårkänslorna sprudlar.

Vaknade med halsont imorse och känner nu att jag börjar få feber :/ Men jag ska härda ut, bara den här veckan och nästa vecka kvar, sen är jag ledig i två härliga veckor :) Först en vecka i Tännäs med älskling och hans familj sedan en veckas påsklov. Det ska bli otroligt skönt!
Solen gömmer sig bakom molnen idag, men ibland kikar den fram och värmer skönt :) Så idag åkte skinnjackan på och jag stack fötterna i mina vita tygskor - snacka om härligt! Vårkänsla till MAX! :D Snön som fortfarande ligger kvar drar dock ner den känslan lite, men solen jobbar på att få bort den, så snart ska den nog vara borta helt hoppas jag (:
Dags för lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback