Skor att dö för!

Seriöst jag dör lite varje gång jag ser dom jäkla skorna! Jag tror faktiskt att jag har råd med dom och ska försöka få mamma att ringa ner till Karlstad och be dom lägga undan ett par (min plan är att då kan Robin trippa in och hämta dom när han ska ner till Vålberg på söndag, hehe) Har kikat på dom på internet och dom finns inte i storlek 37, så tänkte testa ett par 38:or och hoppas på att dom passar :D Men med min tur så är dom väl för stora :p Får väl sälja dom isf, dom verkar vara väldigt eftertraktade så det blir nog inga problem isf. Och nej, jag tänker fortfarande inte visa er vilka skor det är jag suktar efter ;p Ni får hållas.


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: nej, ett riktigt bra ridpass när allt går kanon är det bästa som finns :)

2009-03-12 @ 21:01:56
URL: http://ffripps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback