Har hälsat på syster på sjukhuset.

Har precis kommit hem, har varit nere i Karlstad på sjukhuset hos Andréa och mamma tillsammans med pappa hela dagen. Var iväg på en lektion i skolan, sen varken orkade jag eller hade någon lust att vara kvar, och så ville jag följa med pappa ner. Gjorde verkligen ont i hjärtat att se henne ligga i sjuksängen, hon var så liten, blek och svag. Fick bita mig hårt i läppen för att inte börja gråta.
Hon är bättre idag, men dom vet fortfarande inte vad felet är. Så idag hon dom gjort lungröntgen och bihålsröntgen och tagit ytterligare några prover på henne som dom får svar på imorgon då hon förhoppningsvis får komma hem också! Saknar både henne och mamma :'( Var jätte jobbigt att säga hejdå och åka hem utan dom, vill ha dom här.

Imorgon kl 08.45 ska jag klippa mig, sen struntar jag i praktiken. Jag orkar inte, vill hellre vara hemma. Och så kanske jag och Robin (pappa jobbar) får åka ner och hämta Andréa och mamma på förmiddagen :)

Jag uppdaterar när jag vet mer. Nu är jag trött och behöver vila, Robin är här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback