Erica har fått trillingar!

Longerade Solero i ca 20-30 min efter stalljouren idag, det gick super bra :) Han visar fortfarande lite tecken på ryggont, så ridningen får vänta ytterligare ett tag. Hellre att vara "för" försiktig än rida på som vanligt och han blir sådär superdålig igen. Sen när vi var färdiga fick han på sig det tjocka vintertäcket igen, allt för att inte bli kall om ryggen. Under tiden osm Erica och Sofi var ute och red passade jag på att mocka. Hästarna hade skitit som aldrig förr i ligghallen och dyngkärran blev snabbt full. Jag vände ryggen till för att ta upp den sita högen och när jag vänder mig om för att släng det i kärran ser jag att Zafira har vält den så allt ligger i halmen igen. Det var bara att börja om från början...
När jag var färdig med stallsysslorna gick jag in till fåren och myste med lammen. Erica har fått trillingar :D (alltså, inte min kompis Erica utan hennes får som är döpt efter henne ;p) och en tacka utan namn har fått tvillingar, så alltså har vi fem små söta ulltussar :D Det är min Didrik som är det stolta pappan ^^  Jag fotade dom med mobilen men ni får se bilderna imorgon, har inte sladden med hit (är hon älskling) Dom små liven fick såklart namn av oss, Erica's trillingar fick heta Molly (den minsta av dom), Ester och Lucas. Dom andra två fick heta Teddy och Freddy, Teddy har hängande öron (som min kanin, därav namnet :p).
Dom är så söta, jag älskar lammungar! :D


Kommentarer
Postat av: Erica

Våra "barnbarn":D hehe så söta så <3

2009-03-30 @ 21:50:48
Postat av: Erica

Våra "barnbarn":D hehe så söta så <3

2009-03-30 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback