Onödig text.

Har varit riktigt snäll och masserat mamma lite, hon har så himla ont i ryggen. Förutom det har jag suttit och kikat runt på massa bloggar, är riktigt sugen på en ny bloggdesign (igen). Vill ha en som ger en härliga vår/sommar känslor, är trist på allt mörkt, grått o trist, ut med vintern helt enkelt :p
Ska vara hemma imorgon också, lika bra o vila upp mig ordentligt så det inte blir bakslag och jag blir dundersjuk, det har jag ingen lust med. Så har hela dagen på mig att knåpa ihop en härlig ny design :) Kliar som attan i fingrarna, vill sätta igång genast! Har massa insipration!
Men Top Model börjar strax så hinner knappt börja, lika bra o vänta till imorogn.

Ha en fin kväll.


Kommentarer
Postat av: thess

Svar: Absolut, glädjen i livet! jag söker ett varmblod, men det är först i mars/april som jag ska sätta igång for real och söka,provrida and so on. Varför varmblod undrar du nog nu? jo, just för att jag älskar deras temperament & psyke :) Ikväll händer inte mycket annat än att slappa o ta det lungt, skönt det också ibland!

2009-02-03 @ 21:35:51
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback