Jag är sjuk :(

JAG ÄR SJUUUK!! Åh vad jobbigt! Vaknade upp och hade piss ont i halsen, orkar knappt prata eller svälja :S Halsmandlarna är stoora. Men tänkte gå iväg till skolan ändå, så jag lämnade den sköna sängen och gick upp. Men tji fick jag! Kan knappt röra mig utan att bli anfådd och hjärtat håller på och hoppar ur bröstet på mig, dessutom skulle jag gå till skolan idag, så mamma tyckte jag skulle stanna hemma och vila istället. Usch vad tråkigt det känns, nu när det är helg och allt :( Men men, life goes on...
Tillbaka till sängen!
JOLINE ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Synd att du är sjuk. Krya på dig.

2008-10-03 @ 18:35:15
Postat av: Bella

vilken fin blogg du har :D

krya på dig :)

2008-10-03 @ 18:39:57
URL: http://bellysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback