Jag har varit laaat!

Har varit hur lat som helst och inte bloggat på några dagar nu, inte bra! Får skärpa till mig.
Igår fixade vi ett överrasknings-kalas hos Robert åt Olivia som fyller 16 på tisdag :D Hihi. Stor flicka ^^ Sofie och Emma gjorde en smarrig tårta med lite konstiga grejer inbakade, maha.
Badade bastu och var allmänt sociala ... :P Mamma hämtade mig och Erica på natten någongång, skulle egentligen ha sovit kvar där men jag var jobbig mot mamma igår så det blidde inte så. Så Erica sov hos mig ist. (:


image65

OLIVIA <3


Bastu.
(Erica kapade Roberts & Michaels huvuden :P)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Naaw va gullig bild på Olivia, ful bild på miiig.
haha

2007-03-31 @ 15:41:00
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: oliiva

tack för kalaset:D vaar mysigt...:P

2007-03-31 @ 16:17:09
Postat av: Joline

Hihi ^^

2007-03-31 @ 18:20:18
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Erica

Vem fyller år härnäst? ;)

2007-04-03 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback