Två fjorddamer söker nytt hem, AKUT!!


Jag har fått meddelande på facebook om att två friska fjordingar (ston) söker nytt hem omgående pg.a tidsbrist, innan 19/1 annars går dom till slakt. Jag tycker sånt här är så fruktansvärt så därför lägger jag ut det här på bloggen, kanske finns det någon som kan ta sig an dom?
LOA -93, 145 cm lugn och snäll. MAJSAN -91, 135 cm också snäll men piggare. Dom är snälla att handskas med och vad jag har hört så ska barn kunna rida dom.
Jag hoppas innerligt att någon kan rädda dom! Ring Kerstin: 070-685 91 51 så vidarebefodrar hon dig till ägaren.

Snälla sprid detta vidare!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; okej men jag har hört att dom går sönder lätt men det kanske inte stämmer? ;)

2011-01-16 @ 15:52:09
URL: http://ungaryttare.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv; Okej jag kommer ju inte använda dom så ofta så då håller dom nog :D

2011-01-16 @ 18:51:08
URL: http://ungaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback