Ridning hela helgen.



Det här schabraket får det bli :)
Det är slutsålt på internet men jag kollade och det finns kvar i butiken i Karlstad. Det ljusblåa är slut i Karlstad men jag vill hellre ha det här röda, tror Solero gör sig bättre i det. Blå är inte riktigt hans färg ändå envisnas jag med att köpa mest blåa grejer till honom :p Ringde till butiken och dom lägger undan det åt mig tills på onsdag, ska ner till Karlstad då och köpa valpgrejer efter jobbet och eftersom det är på rea (124 kr) så vill jag inte riskera att det blir slutsålt ;)
Tror jag ska köpa röda lindor till också, snyggt att matcha!


Såg att de som kommenterat i det förra inlägget tyckte jag skulle välja det svarta schabraket, det jag minst vill ha, haha. Tycker det är lite trist, vill ha färg nu när vi går mot ljusare tider! :)


Jag har iallafall provridit den nya sadeln hela helgen, fredag, lördag och idag. Och den verkar super! :) Är verkligen helnöjd, och Solero verkar också trivas med den. Dock är jag lite öm i rompen, det tar ett tag att vänja sig vid bomsadel igen när jag har ridit i bomlöst i 9 månader :p Men jag tycker att man sitter mycket snyggare i en bomsadel, man sträcker på sig på ett helt annat sätt och benen kommer i en helt annan position.


Kommentarer
Postat av: Erika

Snyggt schabrak :) blir säkert snyggt på din pålle.

Dessutom billigt ju.



sv:

Ja dom sadlarna är faktiskt riktigt sköna.

Många som är i mot syntet tyvärr, men jag kan inte påstå att jag hittar något negativt med dom sadlarna.



Vet fler som har just denna modell. :)

Och trivs väldigt bra i dom.



Längtar tills jag kan börja rida igen.

Får jag rida i min sadel :D

2011-02-13 @ 15:26:48
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 09:34:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback