23 februari får vi en ny bebis i familjen ♥






HUR SÖT?! :D ♥
Den 23 februari flyttar han hit till oss och blir en ny familjemedlem.
Faktiskt så är det inte jag (otroligt nog!) som ska bli "mamma" igen, utan det är min kära syster som bestämt sig för att skaffa den här lilla krabaten :)
Något namn är ännu inte bestämt, några av förslagen är Lasse, Liten, Humle... Har ni något förslag? :)


Guud jag dör! Blir skitsugen på att själv skaffa en bäbis till :D ♥ Men det får vänta tills jag och Robin bor tillsammans. Just nu räcker det med Charlie (min och Robins vovve), Teddy (min kanin), Bolt (hamstern) och Solero (min pållis) ;)




Kommentarer
Postat av: Saga

CUTE!!!

Liten var ju faktiskt fint! :-)

2011-02-06 @ 23:27:59
Postat av: Azra Emma

HEEJ§§ jättesöt hund =)

besök gärna min blogg danceazra.blogg.se(L)

2011-02-13 @ 18:52:51
URL: http://danceazra.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-01 @ 15:44:45
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback