Medryttare sökes!

Söker nu en ny medryttare då det inte fungerade med min tidigare. Har en
9-årig paintvallack, 153cm i mkh, som är pigg, glad och nyfiken på allt.
Supersnäll i all hantering och ridning, världens mysigaste häst! Är i
stortsett inte rädd för nåt (men det är ju ett levande djur, det ska man
alltid ha i åtanke). Funkar lika bra att rida ut på i grupp som ensam. Står
uppstallad i ett litet stall ca 2km utanför Hagfors, cykelavstånd. Belyst
ridbana finns och ridsällskap om så önskas. Jag söker dig som är noggrann,
skötsam och har ett trevligt sätt mot hästar. Jag behöver hjälp
1-2dagar/veckan. Främst en veckodag och ev. ytterligare en dag enligt
överrenskommelse från vecka till vecka.
Du väljer själv om du vill rida en tur i skogen eller ett pass på ridbanan.

Solero har haft lite problem med ryggen till och från så han är inte
viktbärande.

Maila och berätta om dig själv, skriv ditt telefonnummer så ringer jag upp om
du verkar intressant!

[email protected]



Kommentarer
Postat av: Julia

Hade jag inte bott på ett norskt fjäll och haft fyra egna hästligheter att ta vara på så hade jag nog allt kommit förbi ett par dagar i veckan ;)



Ja, han är ett riktigt charmtroll Storm!

2010-11-12 @ 11:20:43
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Saga

Är Solero bara 153 i mkh :O Haha, trodde han var åtminstonde 158 xD Lika "liten" som Talta då ;)

2010-11-12 @ 22:33:03
Postat av: Joline

SVAR, SAGA: Haha ja han är en liten pluttis, men alldeles lagom åt mig :)

2010-11-13 @ 12:54:38
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: viktoria

åh så fin!♥

2010-11-19 @ 14:29:21
URL: http://irishcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback