Wildflower by Kenza - mina favoriter.



Mina favoriter från Kenzas sko kollektion. Dom skulle mer än gärna få joina min skosamling, men det får bli senare, lite väl dyra nu för min plånbok, ballerinan kostar typ 799kr så :p Lite väl dyrt för en ballerinasko tycker jag. Men fina är dom :)   (den högklackade är också svart, inte brun som det ser ut på bilden)


Idag har jag varit på min enda lektion - engelska, och just nu gör jag inte så mycket annat är o datanördar, hostar och snorar, myckt trevligt :p Senare idag när Erica slutat blir det iaf. stallet en sväng, det ser jag fram emot :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Fasen vad collt! JAg blir nästan avis på dig :P Vill också :P

2010-05-04 @ 11:31:36
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback