Råkade bli lite mer än bara hästgrejer :)

Från Hööks.

• En grimma (den får duga tills jag har råd och köpa den snygga flätade lädergrimman) :)
• Svettskrapa
• Ledrep 3,5m

 

Från Färjestad rid & Trav.

• Man&svans- /massageborste.
• Tre st tvättsvampar
• Jodopax
• Läderfett
• Flugmedel
• Flughuva
• Tunna ridhandskar. Får skavsår o blåsor på händerna direkt när jag rider så dessa tunna är perfekt under sommaren.

 

 

Från H&M.

• Vit bikiniöverdel
• Svarta bikinitrosor
• Söt sommarklänning

 

Har haft en supermysig dag i Karlstad med mamma, pojkvän och lillasyster. När vi åkte ner spöregnade det men under dagen har solen tittat fram och det har varit riktigt varmt.
Ovan ser ni det som fick följa med hem. Köpte även gummisnoddar, en foderskopa, två st fodertunnor som rymmer 50l och 22kg havre. Under veckan ska jag köpa spån och mer foder, ska prova en säck Cura Caballo som jag har blivit rekommenderad. Ska även fixa köpekontrakt och fixa med banken. Dessutom ska alla grejer köras bort till stallet och ställas på plats :) LÄNGTAR TILL TORSDAG! :D

Imorgon blir den sista ridturen på Lakene Gård, känns lite vemodigt, gården har trotsallt haft en stor plats i mitt liv de senaste fem åren. Men jag vet att det här kommer bli superbra och det är dags att påbörja ett nytt kapitel.

Imorgon ska jag även avmaska Solero så han är helt ren när vi flyttar :)

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är alltid lika roligt att handla :P

2010-05-16 @ 09:18:45
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback