Rid- och cykeltur.

Har ridit en härlig tur med Erica och Moa i skogen, hästarna var pigga och verkade njuta lika mycket som vi :) När jag kom hem tog jag ut cykeln och tog en provtur med Charlie på sin plats i cykelkorgen, han stortrivdes och cykeln fungerade perfekt :) Nu ska jag duscha och fixa inför skoldagen imorgon - sista dagen innan helg! :D Långhelg den här veckan!
Och imorgon får jag förhoppningsvis sadeln såld, har flera intresserade. Och min nya sadel beräknas komma nästa vecka och har nog hittat en passande pad :) Gud va bra allting är, hihi!
Fast saknar pojkvännen :( <3

Kommentarer
Postat av: Theres

Vad blev det för pad? nyfiken :)

2010-05-12 @ 23:32:09
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback